• Ronald van Amersfoort clubkampioen 2013 en Gerwin Stok winnaar van de John Nijhof bokaal

In een prachtige ambiance heeft Gerwin Stok de clubkampioenschappen 2013 fantastisch georganiseerd. Hij had weer een verrassende loting en spelvariant bedacht die niet voor iedereen gelukkig uitpakte.
    De echte toppers kwamen uiteindelijk toch boven drijven en in de eerste halve finale stonden Rob van Sloten en Ronald van Amerfoort tegenover elkaar. Ronald was bijzonder scherp en trok met 3 - 1 aan het langste eind.
    In de tweede halve finale moest Rob Former aantreden tegen Jorden Leuverman. Jordan haalde alles uit de kast en maakte dankbaar gebruik van het net en de kantjes van de tafel hetgeen hem een mooie finale plaats opleverde.

In de Finale was de energie op bij Jordan en zo werd Ronald van Amersfoort clubkampioen en onttroonde daarmee de geblesseerde oud kampioen van 2012; Marcel Oudijk.

Gerwin Stok wist uiteindelijk de B- finale op zijn naam te schrijven en mocht daarvoor de John Nijhof bokaal in ontvangst nemen.